Sunday 12 July 2009

membina imaginasi cemerlang



…..Padahal di antara batu-batu itu sungguh ada yang mengalir sungai-sungai daripadanya dan di antaranya sungguh ada yang terbelah lalu keluarlah mata air daripadanya dan di antaranya sungguh ada yang meluncur jatuh,kerana takut kepada ALLAH,dan ALLAH sekali-kali tidak lengah dari apa yang kamu kerjakan

Al-Baqarah,74

Petikan dari buku dr H.M Tuah..



==========
Ringkasan:

Binalah angan-angan yang cemerlang untuk mencapai kejayaan. Membimbing pembaca menjadikan angan-angan suatu yang berharga dan alat untuk mencapai kecemerlangan hidup. Angan-angan yang terarah dan cemerlang telah menjadikan ramai manusia berjaya.


as a student, i need something that can motivate me. i try to find in the way of my life. lastly, on the pastime i read the dr tuah’s book. i feel so amazing, and start from that i want to buy and have all the book from dr tuah.

i think dr tuah is the best motivator in malaysia and i wish good luck for dr tuah,and i hope there are books will dr tuah publish in the future.

i feel very confident to face any challenges in my life. thank you dr tuah.


==================


tentang SM (subconcious mind)..bile saya ada membaca buku Tuah (Membina Imaginasi Cemerlang)….imaginasi adalah SC..kebanyakan orang yang berjaya banyak menggunakan SC untuk berjaya…..Dr berjaya coz banyak menggunakan SC..+..berfikir di luar kotak….


===============================

No comments:

Post a Comment