Sunday 12 July 2009

8 To Be Great




Buku berjudul 8 To Be Great tulisan Richard St John


Buku ni berharga lebih kurang rm 55 kalau saya tidak silap. Setebal 224 muka surat. Menjanjikan kepuasan untuk anda. Saya jamin ;) Jadi apa yang menariknya mengenai buku ini? Buku ini membincangkan mengenai 8 sifat (trait) yang akan membawa anda kepada kejayaan. Menariknya sifat-sifat ini di guna pakai oleh kebanyakan super achievers di dunia. Saya memang terpaut pada buku ini dan di sebabkan itu saya rela duduk membaca di Kino hampir 3 jam lamanya. Dan 8 sifat yang di maksudkan ialah :

Saya paling terhibur membaca setiap sifat yang di kemukakan dalam buku ini. Malahan, jika ia di ubah kepada bentuk filem seperti The Secret dengan mengumpulkan nama-nama besar yang penulis temuramah dalam buku ini, sah ia akan jadi hit :)

Sangat best! Terutamanya bahagian passion, work, push dan serve. Saya sendiri tersenyum bila mengenangkan passion saya.


No comments:

Post a Comment