Monday 21 December 2009

Niche-Marketing-On-Crack2

Tadi aku godek2 ebook dalam harddisk aku dan jumpa ebook ni.
Ambil masa satu jam juga nak habis baca 48 pages ni tapi memang berbaloi.

Cuba tengok dekat bahagian buat artikel untuk promosi affiliate niche products. Dia ada tunjukkan cara-cara untuk buat artikel yang menjual dan target kepada buying keywords phrase. Gunakan teknik BUM Marketing.

CUba download ni:


Code:



http://thumlog.com/wp-content/uploads/2009/12/Niche-Marketing-On-Crack2.pdf



===


Ebook syuxx tu bagus, cuma bab technical wordpress tu dah outdated sangat...

Untuk plugins, guna jer list plugin yg aku dah listkan...



...




A'aa. Bab tentang cara penulisan & pemasaran artikel dia tu memang bagus.
bahagian install wordpress tu semua memang aku skip. haha



Dan aku terus menukar niche #6 menggunakan cara dia...




Leh start dengan blog baru aku... http://beautifulbeauties.com/elly-tran-ha/


Leh start dengan blog baru aku... http://beautifulbeauties.com/elly-tran-ha/


wiguan.. jangan over sgt gurau.. ramai yg subscribe thread nih



Originally Posted by kakeru
Thanks Zyan.
Post awak pun bagus juga, sbb saya pun byk tak tahu.

Mengenai submit artikel, saya mmgtak pernah ada pengalaman.
Zyan, awak buat macam mana ya?
How to get idea utk menulis?
Daripada produk2 PLR, carian di internet atau gabungan kesemuanya dgn idea sendiri?
Dan apa ciri2 artikel yg sepatutnya kita letak?

Harap dapat tolong saya utk jelaskan lebih lanjut nanti ya,
Klu dah tak sakit mata lagi la, hehe..
Satu lagi mengenai anchor text, apa benda tu ya?
Saya konfius ttg maksud n penggunaannya.
Terima kasih terlebih dahulu kerana sudi menjawabnya.
Mudah2an cepat sembuh.. Amin.


===



http://www.wangcyber.com/forum/clickbank/22122-perkogsian-cara-saya-dapat-jualan-di-clickbank.html



kakeru.. buat masa ni sy outsource jer artikel..sy tak buat analisis keyword secara detail.. sy just amik dulu keyword secara rawak dan akan submit ke ezineartikel.. buat masa ni sy hanya mahu dapatkan trafik dahulu..

namun seeloknya gunakan tips artikel marketing yg bro nuruddeen bagi (sgt berkesan)http://www.wangcyber.com/forum/click...clickbank.html

berkenaan anchor text boleh rujuk kat sini http://www.associateprograms.com/art...ext-explained/


http://www.associateprograms.com/articles/17/1/Anchor-text-explained/



Salam Syuxx,
Thanks share dgn kami ebook nih.
Saya baru abis baca ebook ni,
dapat bbrp idea sikit.
Boleh la apply pasni, BIG THANKS




==

Tapi bro zyan sendiri mengatakan dia selepas 6 bulan pertama baru dapat sales.... dan selepas itu... semuanya lancar...

Hmmm....
__________________




siapa cakap nak buat Duit Internet senang


===Got any tips or what we're doing here is right or lack something?




Just continue je, so far semua step OK


===


Agree...

tapi pakai PPC pun tak semestinya blh dpt sales cepat...

Kena test KW & product utk dpt Sales...

KW tu bukan main tembak je,,,,

kena belajar Tracking lagi..agar tahu mana KW yg convert & buang KW tak bawak sales

so PPC is different Ball games all together...

better stick wt SEO for beginning ..

my 2 sen

===




Hari ini BELUM ADA SALES

Tapi tak leh juga merungut, artikel keluar baru saja berapa...

Tapi, rupa-rupanya ada seorang ikut kita dengan senyap-senyap...

Tadi dia buzz YM aku, katanya dah ada sales bernilai $31 sudah terjana... Wah, dia sudah break through!

Jelesnya aku...

MAka apa lagi sayyid, kakeru, zyan... dan aku juga la

Shift gear la kita, mesti!


===


aisey.. kalau boleh jgn lah jadi mcm aku.. 6 bulan dulu sb zero knowledge + takde bimbingan yg betul.. kalau semua teknik betul x sampai sehari pun boleh dpt 5 - 6 sales...



Raja Affiliate...= RajaKamil ?




Alan, approach kita memang terbalik Saya buat PPC dulu, baru buat SEO.



PPC vs SEO bro?



aku pon before start belajar bum.. main ppc. Soal fast result or tak..bergantung pada banyak faktor. Keyword + copy + product and split test. Mmg totally a new world. Tapi guna ppc sangat bagus untuk test sesuatu market. Keyword tool tak boleh kasi accurate data.. nak dapatkan data yg lebih accurate - run ppc campaign. Yg sedapnya..bila dah dapat keyword yg convert (kena track) , bolehla bina authority site within that keywords and start to expand using SEO plak. Kebanyakkan ppc player akan test banyak niche serentak (blasting) untuk cari winner niche..so bila dalam proses expand nanti..diorang dah ada maklumat yg cukup. better start dengan SEO , sebab dgn seo..kita akan dapat belajar banyak benda..and akan lebih selesa bila ke ppc nanti. Bila dah mahir seo, tanda masalah dengan quality score dah, dah cekap dalam presell and cuma fokus pada getting targeted traffic saja.

seo vs ppc?

Tak elok bergaduh..sebab 2 2 ada kelebihan memasing. Since 2 2 ada kelebihan..why not guna kedua dua sekali. Pandai campur campur 2 benda ni.. insyaallah.. laju skit jadinya.



=======


Salam semua.
Lama tak update citer kat sini.
Artikel dah buat, tak send kat EZA atau mana2 lagi.
Sbb Aurora ice kata seeloknya ubah sikit artikel around 30% drpd artikel asal.
So, saya tgh usahakan.

Malas nak tulis balik dalam BI, nanti dapat idea yg lebih kurang.
So, klu korang takde idea nak ubahkan artikel asal.
Anda boleh gunakan Google translate.
So, terus je leh translate ayat dari BM ke BI.
Tapi seeloknya, baca balik ayat translate tu nanti
Sebab bila baca balik ayat2 tu, bunyi macam kelakar la..haha..

So, dgn menggunakan kemahiran yg anda semua ada, edit la sikit2.
At least artikel tu ada la beza sikit daripada artikel asal.
Itu saja utk dikongsikan.
Boleh tambah idea lain jika idea ni macam tak best..huhu..
Thanks.


Berdasarkan sayyid...

Kalau translate tu gunalah bahasa yg dalam ejaan rumi...
Jgn gunakan bahasa kaligrafi seperti cina, kanji seperti jepun atau sanskrit thailand...

No comments:

Post a Comment